Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789052619422 |
Shopscore | 5 (8)
|
---|
Goed naar je klanten luisteren is belangrijker dan ooit. Daarom is het vreemd dat bedrijven doorgaans nog steeds van zichzelf uitgaan bij het kiezen van een marktpositie. Wat zou er gebeuren als zij bij hun positionering van de klant zouden uitgaan? Marktgericht positioneren introduceert een nieuwe manier om je bedrijf te positioneren: op basis van klantinzichten. Door je als merk te concentreren op de combinatie van de meest relevante klantbehoeften en je unieke sterktes, vind je jouw license to win. Dat is de basis voor een scherpe en onderscheidende positionering, waarmee je (potentiële) klanten in het hart raakt. Het boek biedt een stappenplan op basis van de 3B?s Behoefte, Belofte en Bewijs, waarmee je het onderscheidend vermogen van jouw merk kunt vinden. Daarbij zul je scherpe keuzes moeten durven maken om de voorkeur van klanten voor je merk (terug) te winnen. De leuke en herkenbare praktijkvoorbeelden in dit boek geven je inzicht in hoe je jouw bedrijf scherp positioneert.