Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789046804216 |
De belangrijkste zakelijke denkers over leiderschap, creativiteit, marketing, concurrentie en strategieMba-studenten lezen nauwgezet hun boeken, ceo`s reorganiseren op basis van hun advies, raden van bestuur nodigen hen uit om in chique vergaderzalen van gedachten te wisselen, topambtenaren en ministers raadplegen hun werk en managers en marketeers bezoeken hun seminars voor de laatste inzichten in succesvol zakendoen: de businessgoeroe is hot.Voor nieuwszender rtl z sprak Rick Nieman met de meest toon aan gevende zakelijke denkers van dit moment. Over leiderschap, creativiteit, marketing, concurrentie en strategie. De goeroe-methode vat hun belangrijkste ideeën samen en geeft tips hoe ook jij deze theorieën in de dagelijkse praktijk kunt inzetten. De goeroe-methode wordt ingeleid door Ben Tiggelaar, die volle zalen trekt met zijn seminar MBA in één dag, waarin hij de belangrijkste management-theorie ën glashelder uitlegt.Rick Nieman is journalist bij RTL Nieuws. Zijn interesse in zakelijke goeroes werd bijna twintig jaargeleden gewekt door een inter view met Tom Peters. Eerder verscheen van zijn hand Is er nog nieuws? - over hoe de tv-journalistiek werkt.