Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789462762558 |
Emoties zijn overal en bijna ongemerkt sturen ze voortdurend ons gedrag - zeker ook in organisaties. Gezichtsexpressies maken dit zichtbaar. In onze onderlinge communicatie gebruiken wij er tot tienduizend en we tonen en herkennen ze grotendeels onbewust. De Emotiekaarten helpen emoties te herkennen en benutten. Hoewel emoties niet altijd verwijzen naar feiten, zijn ze een belangrijke bron van informatie. Emoties alleen zien wat mensen beweegt, en wat er volgens hen speelt in een organisatie. Als je dat helder krijgt, gaat de energie stromen. Mensen worden gemotiveerd, communiceren helderder en bereiken wat ze willen. Dit geldt niet alleen voor individuen, maar ook voor de samenwerking in een team of de organisatie als geheel. De veertig Emotiekaarten bevatten elk een direct herkenbare emotie en toelichting. De handleiding hierbij biedt een flink aantal uitgewerkte spellen voor individuen en groepen. Alles is gebaseerd op wetenschappelijke theorie en uitgebreid getest in de praktijk. Als coach, trainer of docent, leidinggevende of adviseur kun je de kaarten gebruiken bij je begeleiding van organisaties en professionals, om belangen in kaart te brengen, beslissingen te nemen, rollen te definiëren en processen te sturen. Met de Emotiekaarten wordt motivatie werkbaar. De uitgebreide handleiding (ISBN 978 94 6276 254 1) en de veertig Emotiekaarten inclusief minihandleiding (ISBN 978 94 6276 247 3) zijn ook los verkrijgbaar. Auteur Michiel Hulsbergen is psycholoog, bedrijfskundige, onderzoeker en ondernemer. www.managementimpact.nl www.faceyouremotions.nl